Moja lista blogów

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Najlepsze projekty kuchni (galeria i pomysły).

Dziś zrobiłem rajd po polskich stronach wykonujących autorskie projekty kuchni i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony jakością wykonań projektów i ich realizacją. Muszę powiedzieć, że w polskiej sieci nie tylko projekty wyglądają coraz lepiej, ale także ich ekspozycja na stronach internetowych. Dla Was - czytelników wybrałem strony, które wywarły na mnie największe wrażenie. Zaczynamy:

Angielska:

i prowansalska:

Druga moja propozycja to dmjmeble.pl i projekty kuchni nowoczesnych:

i drugi projekt:

Jako zwolennikowi minimalizmu te kuchnie mi najbardziej odpowiadają :)


Oto zdjęcia:

i tradycyjnie drugie:


Teraz coś dla fanów tradycji - tomaszkuchnielublin.pl i kuchnie polskie (szkoda, że tylko dla Lublinian)

Wszystkie propozycje pod tym linkiem 

Kolejne ciekawe kuchnie to Firma Starbor ze Szczecina produkująca nie tylko kuchnie - galeria

Następna Firma w kolejce to Rtm-meble.pl i kuchnie nowoczesne. oto przykład pięknej i funkcjonalnej kuchni. Sami przyznacie, że ta kuchnia robi wrażenie.

Trochę mniej funkcjonalna jest jasna i polerowana podłoga, ale jeśli umiemy utrzymać ją w czystości to efekt będzie powalający.

Teraz firma, która specjalizuje się w meblach biurowych, ale wykonuje także kuchnie dla firm - 4-office.pl.
Z wszystkich propozycji najbardziej podoba mi się ta:

Co prawda to raczej propozycja dla tych, którzy mają możliwość połączenia kuchni z wielkim salonem, ale jesli mamy już taka możliwość to ten projekt wydaje się idealny.

To tyle na dziś. W kolejnym poście zaproponuje kolejne projekty. A Wam, która kuchnia się najbardziej podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz